Veelgestelde vragen
Een training zit vol, wat nu?
Zodra een training vol zit dan kom je op een wachtlijst te staan, als er een plekje vrijkomt krijg jij hier persoonlijk een melding van, je dient je dan opnieuw in te schrijven voor de training.
Een training gaat niet door wegens slechte weersomstandigheden. Krijg ik mijn geld terug?
Indien Hilversum Bootcamp besluit om de training te annuleren kunnen wij het strippenkaart tegoed crediteren. Indien je een (onbeperkt) abonnement hebt is dit niet mogelijk, we nodigen je uit om op een andere dag deel te nemen aan een training.
Hoe kan ik mij aan-/afmelden voor een training?
Zodra je aanmelding is voltooid ontvang je de inloggegevens per e-mail. Via het online boekingssysteem kan je eenvoudig aan-/afmelden.
Kan ik enkel via de website aan-/afmelden?
Nee, wij hebben een APP! Zodra je de boekingspagina op je mobiele telefoon opent en je logt hier in. Komt er een verzoek om de app te installeren. Hierin kan je nog eenvoudiger aan-/afmelden.
Wanneer kan ik mijn abonnement stopzetten/opzeggen?
Al onze abonnementen zijn maandelijks opzegbaar. Je zit hier dus nooit een lange periode aan vast.
Mag ik een introducé meenemen?
Ja! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, vergeet deze niet vooraf aan te melden.
Ik zie de naam JoorFIT terugkomen, hoe zit dit?
Hilversum Bootcamp is een onderdeel van JoorFIT. Hiermee richten wij ons op het enkel verzorgen van bootcamp trainingen. JoorFIT is de specialist op het gebied van afvallen en mental coaching. Neem een kijkje op de website van JoorFIT voor meer informatie.